Sunday, May 13, 2012

Посвята паски

Моросив дощ, волосся закручувалось в різні сторони, я, як завжди, не встигала і вибігла з дому не намальована. Як не дивно ;)
Не дивуйтесь, що я трішки не така,  якою ви звикли бачити мене на фото  ;))
Фотографії звичайно ж з запізненням, але все ж таки =)







P.S. Від сьогодні я буду писати українською мовою. 
Чому? На жаль, російську я не вивчала, тому роблю достатньо граматичних помилок. Я це знаю. Тай багато хто мені про це говорив. (не одну мене це обтяжує значить))
Тому, блог тепер буду вести тільки на українській мові. Тимбільше, що я українську мову люблю набагато більше. А писала по- російськи, так як знаю, що українську мало хто розуміє.
А кому не зрозумілі слова, з правої сторони є перекладач. Він зможе перекласти на любу мову, яку захочете ;)

35 comments:

  1. Надія КачуракMay 13, 2012 at 4:47 PM

    Так,я підтримую.
    від давно пора було так зробити. Ти молодчинка!))
    фото,як завжди "шикарні" такі,як і ти)))

    ReplyDelete
  2. Вот так намного лучше. Украинский у тебя богаче, и читается намного легче и даже приятнее(без обид;))
    Я вот, например, русский очень люблю, как и украинский, и очень коробит, когда вижу ошибки)

    ReplyDelete
  3. hahaha, teper' mozhno ukrainskij poizuchat' i po suti, vsë ponätno, tak dazhe interesnee :)

    ReplyDelete
  4. а почему ты русский не изучала? разве в школе он не был обязательным языком?

    ReplyDelete
    Replies
    1. А как вы думаете? Или русский на Украине должен быть обязательным? Обязателен, наш государственный язык, а это украинский, но никак не русский.

      Delete
    2. так-то это правильно, но, на сколько я знаю, русский изучается во всех школах

      Delete
    3. русский изучается во всех русских школах
      а мы учим дополнительно английский,немецкий,французкий,но не русский(конечно в каждом городе есть и 1-2 школы с изучением русского)

      пс. Ксюш, в тебе хоча і українською багато помилок, але все одно так набагато краще)

      Delete
    4. В нас російська мова не викладається ні в школах ні університетах.
      Звичайно є пару шкіл, але не всі. І Російська зовсім не обовязкова мова, навідміну від англійської, яка викладається всюди.

      Анонім, пс. Ксюш, в тебе хоча і українською багато помилок, але все одно так набагато краще)
      Багато помилок? ти про що? покажи помилки. Аж самій цікаво стало.

      Delete
    5. "А кому не зрозумілі слова, з правої сторони є перекладач. Він зможе перекласти на любу мову, яку захочете ;)"

      -рус.любой,-ая
      -укр.-будь-який,-а

      Delete
  5. только на днях решила выучить украинский, и тут такой подарок - твой блог на украинском! :)) классно :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Удачного вивчання української мови =)))

      Delete
  6. Кейди Келен, я ваша фанатка. Для меня вы самая лучшая одевающаяся девшука на свете. Даже, созданный стилистами,стиль селебрити мне не нравится.
    Каждый божий день читаю и рассматриваю ваш блог!!! Не обращайте внимания на критиков, пишите для нас - ваших поклонников:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо Большое)))
      Приятно читать такое =)

      Delete
  7. А может, все-таки на "будь-яку" мову?))
    И "праворуч", а не "з правої сторони"?)))
    Или и так допускается? ;)

    P.S. просто интересуюсь)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lenka, так, допускається! Тому що можна писати як "праворуч" так і "з правої сторони" і "люба" це так би мовити діалект.І взагалі немає різниці як вона написала,бо не зробила жодних грубих помилок!!!

      P.S. Дуже рада,що ти почала вести блог українською)Набагато приємніше читати,та переглядати фото, дякую!

      Delete
    2. Звичайно що ці слова вживаються в українській мові!)
      можете в словнику подивитись.
      ну слово "люба" дійсно іде більше як діалект і мені здається, здебільшого вживається в Західній Україні =)

      Delete
    3. Ксюша, гаразд, буду знати ;)
      Я завжди помічала, що мова трішечкі різна на заході та сході)) тому й питаю.
      Доречі, дуже гарний блог!

      Delete
  8. Эх, придётся переводчиком пользоваться(

    ReplyDelete
    Replies
    1. думаю здесь нету ничего страшного ;)

      Delete
  9. печально, что украинци знают оба языка, а русские только свой..

    ReplyDelete
    Replies
    1. да-да... меня это всегда обижало(
      если начинаешь говорить с русскими на украинском, то смотрят на тебя, как на инопланетянина))))
      но зато нам огромный "+", знание еще одного языка)))

      Delete
    2. Меня это, кстати также всегда огорчало..

      Delete
  10. Очень милый образ!!! К сожалению не понимаю на украинском, прочла через переводчик ))))
    Ксения
    my-freestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. прет)
    можна питання?
    за шо...як і взагалі ..
    шо ти найшла в свому хлопці?
    на мою думку є 2 варіанти: 1)він багатий (шо більш імовірно) 2) красива душа
    а ти сама крута*_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. що за бред(
      Я Його Кохаю! Він для мене самий найкращий у всьому.
      В першу чергу при знайомстві, я звичайно ж звернула увагу на зовнішність ;)
      Але як виявилось в подальшому ми споріднені душі)
      дякую)

      Delete
  12. Хм....а в нас російська була обов"язковою,так само як і англійська і німецька)
    я з Полтави))
    а що блог став українською-не може не тішити))
    умнічка)))

    ReplyDelete
  13. русские знают только свой язык потому что это Украина входила в состав России, а не наоброт, читать очень тяжело, ведь у тебя в большинстве в поклонниках русскоязычных людей (русские с РФ , белорусы и русские с Украины , да со всей планеты), а переводчик срабатывает не всегда правильно, увы. Хоть и делаешь ошибки (которые мало кто замечает), но тогда если не сложно , делай дубль в переводе (что на украинском, то и на русском), а то дискриминацией и нелюбовью к нам уже в некоторых комментах сквозит. Надеюсь это не последователи Бандеры :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. я не так много и пишу чтобы делать и на том языке и на другом)
      все же люди сюда заходят чтобы фотки смотреть , а не читать ;)

      Delete
    2. Ирина КиевAugust 20, 2012 at 3:12 PM

      а при чем здесь Украина в составе России?!
      русский и так просочился, где только мог...

      как говорится:"чем больше языков знает человек,тем больше он человек..."

      Delete
  14. а я сижу с работы, где админы включают блокировку, а значит и переводчика нет совсем, ничерта не понимаю из написаного, приходится только фотографии смотреть и восхищаться! Очень красивая! и нравится, как фото обрабатываешь!

    ReplyDelete
    Replies
    1. должен быть, с правой стороны, вряд ли он бы так просто отключился..
      посмотри внимательнее)
      Спасибо большое! =)
      все же на мой блог все заходят, чтобы фотки посмотреть, а не читать ;))

      Delete
  15. сисадмины (злостные дядьки на работе) блокируют многие функции и сайты( Вконтакте и Одноклассники), эту фукцию тоже, думается и сайт скоро мне отрубят))

    ReplyDelete